Planning West Canada

9 augustus 2014 - Zevenbergen, Nederland

Op 17 augustus vertrekken wij vanaf Schiphol naar Vancouver. Eerst een nacht in een hotel daar het verboden is om naar een reis meteen de camper op te gaan halen.

De 18e halen we in de ochtend onze camper op en vertrekken we voor 24 dagen.

We maken een rondje van circa 4600 km met als uitschieter Alaska.

Met enige regelmaat willen wij jullie op de hoogte houden van onze avonturen.

Hoop dat jullie er even veel van genieten als dat wij doen.

Alaska en Yukon

Foto Alaska. Nog niet zelf gemaakt.

1. Riak:
    10 augustus 2014
    alvast veel voorplezier voor jullie reis en ik kijk uit naar de foto's en verhalen groetjes
  2. John Grijspeere:
    11 augustus 2014
    Beste Nellie en Geraar,
    We wensen jullie een prettige reis toe en een gezonde thuiskomst. Maar dat zal wel lukken met zo'n kanjer van een BHVer in het gezelschap.
    Groetjes Ria en John.
  3. Selina:
    11 augustus 2014
    wat leuk! zo kunnen we een beetje meegenieten met jullie mooie reis! heel veel plezier, en een goede reis.