Thuis

14 september 2014 - Zevenbergen, Nederland

We hebben twee dagen doorgebracht in Vancouver. Deze keer zijn we alleen maar het goede deel ingelopen en uit de straat met drugs overlast weg gebleven. Leuk om nog te vermelden was dat er ook geadviseerd werd om daar weg te blijven maar dat wij dit pas lazen op de voorlaatste dag.

Woensdag middag even gaan shoppen in Vancouver en afsluitend heerlijk diner, dit is iets anders dan wat we in de camper konden maken. Donderdag zijn we fietsen gaan huren en naar Stanley Park. Hier staan een aantal Totempalen welke het bezichtigen zeker waar zijn. Je fiets verder over een fietspad aan het water. Vervolgens naar het Capilano River park. hier heb je een hangbrug, sky bridge, lopen door de bomen enz. Was een stevige fietstocht heuvel op en af maar de moeite waard. Je komt over de Stanley bridge, dit is een hangbrug op grote hoogte. De vakantie hebben we afgesloten met een diner in het op 168 mt hoogte draaiend restaurant "Top of Vancouver". Hier heerlijk kreeft gegeten en zo de vakantie afgerond.

Wat weetjes: afgelegde km: 4425 km met camper, 580 km met boot, 24 nachten in camper geslapen, max 2 dagen op 1 camping, veel Aziaten, Canadees is een vriendelijk persoon, Canada is een mooi land en ideaal om rond te trekken met camper.

Wij hopen dat jullie hebben mee genoten van onze belevenissen. Wij hebben het reuze naar onze zin gehad.

Ik zal nog wat mooie foto's op de reisblog zeten.

1. Beppie:
    14 september 2014
    wij hebben heel erg genoten van jullie reis verhaal en mooie foto,s zijn blij dat jullie weer heel thuis zijn
    kom je verhaal nog wat uitgebreider vertellen bij en bakje of neutje groetjes beppie en willem
  2. Rob J.M. Pöiesz:
    Beste Geraar

Bedankt voor het delen van jullie vakantie ervaringen en ik heb genoten van de verhalen en de foto's.
    Dat jullie er nog lang met veel plezier aan terug denken.
  3. Gerard en Ida:
    14 september 2014
    Fijn dat jullie allemaal weer thuis zijn.
    En natuurlijk hopen dat mog lang na kunnen genieten .
  4. Tom van de Wege:
    14 september 2014
    Fijn dat je na al die spannende avonturen, weer gezond en wel in Zevenbergen bent gearriveerd We hebben met jullie meegeleefd,
    zeker met die Elken en bruine beren ,grizzleys en zalmen.

groeten,
    Cobie en Tom
  5. Wilma en Ad:
    14 september 2014
    Het was heel leuk om jullie reis verhalen op deze manier mee te beleven, bedankt hiervoor, ook voor de mooie foto's. Fijn om jullie ook weer veilig en gezond in Zevenbergen te begroeten. Groetjes van ons.
  6. Lian:
    14 september 2014
    Was superleuk om met jullie mee te reizen.
    Fijn dat jullue weer veilig thuis zijn.
    Groetjes Lian en Ria
  7. Door de wildt:
    14 september 2014
    Welkom thuis. Jullie hoeven niets meer te vertellen want we hebben al jullie verhalen gevolgd. Wij hebben al die tijd niets van ons laten horen en dat is gewoon laksigheid. betekent niks.Hier is alles prima. Vandaag m et de kinderen e kleinkinderen alvast Kees zijn verjaardag gevierd, bedankt voor de kaart. Bedankt voor jullie leuke, gezellige en 'spannende¨ vakantie verhalen. We vonden het hartstikke leuk om op deze manier met jullie mee te reizen. We hopen snel weer iets van jullie te horen. Liefs Kees, Door.