Aankomst en eerste dag

18 augustus 2014 - Vancouver, Canada

Naar een reis van zo'n 10 uur zijn we rond 14.00 uur plaatselijke tijd aangekomen in Vancouver. Het is hier 9 uur vroeger dus een lange dag voor de boeg. Met taxi naar hotel dat in het centrum van Vancouver ligt.  "Comfort in hotel" . Zijn wat gaan wandelen door de stad me veel hoogbouw. In China town waar het beste er ook van af was kwamen we door een straat waar het wel leek of er ook een Perón 0 was, veel mensen onder de invloed van drugs en een man vertelde dat hier nogal wordt geëxperimenteerd met vreemde drugs soorten. In Gastown aan de haven was het een kleurrijk geheel van alle nationaliteiten maar de Aziaten spelen een hoofdrol zowel als plaatselijke ondernemer als toerist. Rond 21.00 uur plaatselijke tijd (06.00 uur NL tijd) naar een nachtje te hebben overgeslagen naar bed voor een onrustige nacht. Vandaag gaan we om 09.00 uur de camper ophalen en kan het avontuur echt beginnen. Als foto zien jullie het uitzicht uit het vliegtuig, de Stoomklok welke staat in Gastown en een mega BBQ, dat is wat voor de Sinjoor.

Tot ons volgend contact.

1. Beppie:
    18 augustus 2014
    spannend hoor rij voor zichtig is het recht of links rijden?
  2. Wilma en Ad:
    18 augustus 2014
    Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen, wachten duurt dan toch lang.
  3. Tom van de Wege:
    18 augustus 2014
    Spannend hoor! We zullen jullie volgen op jullie reis
  4. Lauran:
    18 augustus 2014
    Volgens Gerard kijkt Geraar voor het vertrek wat nerveus. Ik vind hem meer lijken op een grizzly voor zijn winterslaap.
    Kijk nog even goed in Vancouver. Er zijn mensen die deze stad tot de 3 mooiste van de wereld vinden horen. De wijk Capilano in het noorden van de stad b.v. met bijzondere "manor" woonvorm.
    Geniet van jullie reis, door een geweldig land.
  5. Lian:
    18 augustus 2014
    Goed dat jullie veilig zijn aangekomen, en spannend allemaal.
    Wij wachten op het vervolg:-)
    Veel plezier.
  6. Beppie:
    19 augustus 2014
    hoe bevalt de camper ? is het druk op de wegen ? gr van ons
  7. Kees en dinie:
    19 augustus 2014
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, geniet van alle avonturen die volgen
  8. Beppie:
    20 augustus 2014