19 augustus 2014

19 augustus 2014 - Osoyoos, Canada

Naar de eerste nacht in de camper waarbij de bedden een gespreksonderwerp zijn waren we er al weer vroeg uit om ons kamp op te slaan en naar het meer te gaan om daar te ontbijten. Buiten ontbijten aan een meer met niemand om je heen dan alleen de volgels en een verdwaalde visser maakt het leven mooi.
Vandaar uit zijn we gaan rijden naar de Othello tunnels. Deze tunnels en bruggen zijn begin 1910 gebouwd om een trein rails aan te leggen. Hier zijn ze naar 7 jaar en heel veel geld achter gekomen dat dit niet ging lukken en de rails liggen er dus nog steeds niet.
Hier vanuit zijn we richting het Manning park gereden om daar de "Lighting lake" te gaan bekijken. Naar een paar keer fout rijden hebben we dan toch gevonden. Het meer staat bekend om zijn verschillende kleuren en vergezichten.
Vandaar zijn we gaan rijden naar Osoyoos waar we rond 18.00 uur aankwamen en een camping hebben opgezocht.
Op de camping zijn we eerst gaan zoeken naar een BBQ waarna we konden gaan eten. Morgen willen we wat meters maken richting Salmon Arms.
Het gaat goed en hebben het erg naar ons zin in west Canada.

1. Lian:
    Klinkt allemaal goed.
    Kan je overal wel met die megacamper komen?
  2. Gerard en Ida:
    21 augustus 2014
    Hoi vakantie gangers dat ziet er goed uit een heel mooie kamper maak hier ook hele mooie foto's van wij vinden het leuk. Als jullie terug komen willen wij graag alles horen en zien.
    Nog heel mooie weken.
  3. Riak:
    21 augustus 2014
    ziet er allemaal leuk uit ook je kleine campertje maak maar veel foto's dan kunnen wij meegenieten xx