Pech dag

30 augustus 2014 - Prince George, Canada

Deze ochtend kwamen we er pas achter op wat voor mooie plaats we hadden gestaan. 20 mt van een schitterend meer. Vertrokken richting Prince George. Naar even rijden zijn we gaan kijken bij Rearguard Falls waar alleen de sterkste zalmen  komen voor de migratie. De zalmtrek is pas net begonnen en we kunnen daar zalmen zien springen om in hun paaigebied te komen. Wij zijn daar gaan kijken maar nog geen gezien, jammer. We zijn verder gaan rijden maar toen kwam er plots water de camper inlopen. De vriezer en koelkast deden het niet meer en we roken gas. Alles uitgedaan en hopen dat het zich op had gelost  naar het aan en uitzetten. Naar een stop bij het visitor centrum waar ik een winterjas het gekocht en Nellie een vest (regen en kou, zagen zelfs sneeuw op de weg) was het euvel met gas geur en vriezer niet opgelost. Proberen te bellen naar de verhuurder maar hadden geen netwerk. Naar wat rijden netwerk en bellen. Kwam er op neer dat er geen service verleend kon worden daar wij in een uithoek zitten waar de monteurs dun bezaaid zijn. Naar een niet gezellig tel gesprek wij verder rijden met gaskraan dicht dus geen koeling, vriezer, verwarming en heet water. Bij navraag in MC. bride waar een dame voor ons heeft gebeld zouden we terecht kunnen bij een bedrijf in Prince George, maar wel voor 17.00 uur anders pas weer dinsdag ochtend ivm Labor Day. We hebben toen 225 km in 2 uur afgelegd, om 16.30 aanwezig. Laten we hopen dat er geen bonnen binnen komen.
Monteur alles afgeperst en gecontroleerd. Kon niets vinden maar alles doet het nu weer en we kunnen verder. Staan nu op een camping waar toen we aankwamen 3 politie wagens stonden met geweren en kogelvrije vesten. Er was een man door het lint gegaan en liep met een geweer rond. Gelukkig opgepakt en we staan nu rustig op ons plekje. Er is veel regen gevallen en rond dinsdag wordt het wat beter. Morgen door richting Smitters.

Ps, Nellie kan weer los lopen alleen nu een dikke voet doe blauw is. Geen pijn maar hoe ze er aan komt?? Verder hebben we wat groet Elke gezien waar Nellie niet meer heen wilde, zie Foto's.

Wanneer weer een bericht weet ik niet daar we steeds meer de uithoeken opzoeken en waar WiFi niet normaal is. Tot snel.

1. Babs&Dick:
    Beste Mensen
    Volgens ons hebben jullie de reis geboekt bij het reisbureau "Goede tijden, slechte tijden" Jullie houden het spannend.veel plezier en hou het gezond.
    groetjes,
    Soest
  2. Beppie:
    31 augustus 2014
    moet red mijn vakantie langs komen ?????
    heeft natuurlijk ook wel wat
    hoe veel zat er in de pot onvoorziene uitgaven /???
  3. Kees en dinie:
    31 augustus 2014
    He he jullie zullen ook eens geen gekke dingen meemaken, gelukkig weer goed afgelopen. Geniet van het mooie land, prachtige foto's. Wij vandaag een goed geslaagde wielertour gehad met B en V renners. Allemaal uitgereden, toppie.groetjes, kees en dinie
  4. Selina:
    31 augustus 2014
    Jee, genoeg meegemaakt om over te schrijven! Beterschap voor nel! Hopelijk houdt de camper t de rest vd reis ;) en geniet van al t moois!
  5. Wilma en Ad:
    31 augustus 2014
    Wij kijken alweer uit naar het volgend verhaal...